2017-09-16

Lördagsfråga 481



8 kommentarer:

Joakim E sa...

Ettan får mig att fundera på det här med att sluta röka, men jag är långt ifrån säker. Ett kungligt tema skulle onekligen ligga i tiden, men jag är inte insatt nog för att koppla något annat till det...

LarsW sa...

Ettan och trean är klockrena och är från filmer. De två andra får jag ingen ordning på.

Hexmaster sa...

Hänger inte med på Joakims ledtrådar, misstänker att vi tänker olika.
Det är någonting aktuellt.

Roger sa...

HDS RIP

Christian_Henriksson sa...

Jag och Roger tänker likadant.

Hexmaster sa...

Tänker rätt gör ni också.

Joakim E sa...

Och i Uppsala är det större än att tänka rätt! Hatten av för Roger. Tror jag lämnar mitt spånande som en extra uppgift att knäcka, men jag var alltså helt och hållet ute och klättrade på utsidan av byggnaden.

Joakim E sa...

"Än att tänka fritt" förstås.